Din kontakt med oss slutar inte när du köpt vårt system. Det är början på ett långt samarbete.

"Jag vill att våra användare ska tycka så bra om våra system att det inte finns något alternativ. De ska vara våra bästa fans helt enkelt."

Daniel Liljebladh

Förenade Bil utvecklar Kobra II tillsammans med oss

Förenade Bil kan med rätta räkna sig till Sveriges äldsta bilfirmor. Kobra II kom med tidigt på resan, vilket gör företaget till en av våra mest trogna kunder
Läs mer

Bättre resultat och engagemang för Autopartner Tornby

Genom att använda informationen i affärssystemet Kobra II har man förbättrat sitt resultat och fått ett målinriktat och effektiv team.
Läs mer

Hos J BIL AB använder man samtliga delar av Kobra II i sin verksamhet.

Dessutom har man kopplat på en mängd olika tillval som däckförvaring, e-faktura och Palette Arena.
Läs mer

Några gånger per år samlas generalagenter och återförsäljare till möte med FordonsData.

Vår användarförening är en viktig del i vår produktutveckling. Föreningen ger oss värdefull kunskap om branschens utveckling, krav på funktionalitet och framtida systemkrav, vilket hjälper oss att planera och prioritera utvecklingen av våra system.

I föreningen sitter personer inom Dealer Development, IT-ansvariga och företrädare gentemot leverantörer av återförsäljarsystem, men även aktiva slutanvändare av våra system.

Så arbetar vi med nya uppdrag och uppstarter.

Oavsett om du startar ett nytt företag eller går ihop med en annan verksamhet måste det nya systemet göras startklart och det fixar vi åt dig i ett så kallat uppstartsprojekt.
Läs mer

Hur duktig användare du än är, stöter du ibland på något du behöver få hjälp med.

Därför erbjuder vi support på våra systemlösningar och installationer. I vår support i Lund sitter välutbildad personal: personer med lång branscherfarenhet, systemvetare, civil- och redovisningsekonomer och tekniker som är duktiga problemlösare.

Vår styrka är att vi är många på plats samtidigt och att vi tillsammans har många olika kompetenser att hjälpa dig med ditt problem. Genom att vi registrerar ditt ärende får du återkoppling och kan följa ditt ärende från anmälan till löst ärende.

Så arbetar vi med utveckling.

Varje år får vi förslag från våra användare på förbättringar som gör vardagen enklare. Som kund kan du alltid kontakta oss med dina önskemål.
Läs mer