Kobra II Integration Resurs Bank

Dina kunder är vana vid en mängd olika sätt att betala på när de handlar och de förväntar sig att ett köp ska gå snabbt och enkelt. Denna integration och ett avtal med Resurs Bank är det enda som krävs.

Kobra II Integration Resurs Bank är en tilläggsfunktion som du kan addera till ditt system och ger dina kunder tillgång till Resurs Banks betalningsalternativ. Kunderna kan välja att betala sitt köp (faktura) direkt i kassan eller få en länk skickad till sig via SMS eller e-post och på det viset genomföra betalningen på distans.

Själva betalningsförfarandet är väldigt enkelt. Man ställer ut en kontantnota som vanligt, där Resurs Bank finns med i listan över betalalternativ. Via ett dialogfönster är man uppkopplad mot Resurs Bank. Kunden kan välja att få faktura på hela köpet eller dela upp betalningen, medan du som företag får hela din fordran från Resurs Bank dagen efter köpet genomförts.

Med integrationen får du tillgång till ett helt nytt program i Kobra II som används för uppföljning, administration och eventuell felhantering av transaktionerna från Resurs Bank. I programmet kan du välja att kontera utbetalningarna från Resurs Bank manuellt eller via inbetalningsrutinen i Kobra II.